آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

معالجه سردرد به وسیله هیپنوتیزم

0

معالجه سردرد به وسیله هیپنوتیزم

چگونه خواهر شوهر ممکن است باعث سردرد بشود؟

خانم «تالبرت» از سردرد شدید شکایت می‌کرد. این سردرد سال‌ها بود که همراه با احساسات دردناکی زندگی را بر وی تلخ کرده بود. حملات سردرد بخصوص هنگامی شروع می‌شد که می‌خواست جایی تنها برود، تحقیقات اولیه نشان داد که خانم «تالبرت» از رفتار خواهر شوهرش که مجبور بود با او در یکجا زندگی کند به سختی رنجیده است و بدتر از همه این‌که هنگام بحث و  نزاع همیشه شوهرش طرفداری از خواهرش را می‌کرد. این خانم اظهار کرد که ترجیح می‌دهد این خانه را برای همیشه  ترک کند ولی از طرف دیگر شوهرش را دوست دارد، لذا قادر به این کار نیست، این تعارض دو فکر موجب کشش و فشار(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) در مغزش شده و در نتیجه دستگاه اعصاب خودکار مختل نموده و دستگاه اعصاب خودکار برای این خانم سردرد به ارمغان آورده بود. ترس از سردرد دائمی باعث فشار عصبی زیادتر شده  وفشار عصبی زیادتر باعث سردرد بیشتر در نتیجه همان  دور و تسلسل شیطانی برقرار شده بود و طبق قاعده مرسوم خانم فکرش بر روی سردرد متمرکز شده و علت اصلی بیماری را فراموش کرده بود، تا این‌که بالاخره چند جلسه هیپنوتیزم به خانم «تالبرت» کمک کرد که بتواند آرامش خود را حفظ کند، سردردش از بین برود، و به علاوه سیاست عاقلانه‌تری را در رفتار با خواهر شوهرش اتخاذ نماید. و آموزش مجدد داده شد که چطور با واقعیت زندگی خود را هم‌آهنگ سازد.

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

معالجه سردرد به وسیله هیپنوتیزم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم