آموزش علوم عرفانی,گر به خود آیی به خدایی رسی

زندگینامه ولف مسینگ در روسیه

0

ولف مسینگ در روسیه

در همین اواخر در روسیه مردی به نام «مسینگ» پیدا شده که کارهای اعجازانگیز او کمتر از ژنده پیل و منصور حلاج و سارین نیست و ما مطالب مربوط به «مسینگ» را عیناً از مجله سپید و سیاه سال سیزدهم شماره ۳۸۰ نقل می‌کنیم.

این سند علمی هیجان‌انگیز است نه یک داستان. اصل این گفتار در مجله «علم و دین» شوروری «شماره‌های ژوییه و اوت و سپتامبر ۱۹۶۵) ذکر شده است و ما آن را از روی ترجمه‌ای که مطبوعات فرانسه چاپ کرده‌اند به فارسی برگردانده‌ایم. می‌دانیم که مقامات علمی شوروی به هیچ وجه به نیروی ماوراء الطبیعه  و روح و غیبگویی اعتقادی ندارد و با این‌همه آنان نتوانسته‌اند استعداد غیب‌گویی بزرگ‌ترین پیشگوی دنیا یعنی «ولف مسینگ» را انکار کنند، و در یکی از معتبرترین مجلات علمی خود مقاله بسیار مفصلی را به زندگی عجیب و  استثنایی این مرد اختصاص داده‌‌اند.

این مقاله خاطرات «ولف مسینگ» است. مسینگ  به اصطلاح علمی یک «تله پاتیست» است یعنی افکار و اندیشه‌های دیگران را از فاصله بسیار دور می خواند و حوادثی را که هنوز وقوع نیافته پیش‌بینی می‌کند. او در یک موزیکهال شوروی با استعداد عجیب غیب‌گویی خود تماشاگران را متحیر می سازد. هم‌چنین همراه گروهی از بهترین روانشناسان شوروی به تجربیات علمی می‌پردازد.

دانشمندان شوروی می‌خواهند با مطالعه بر روی مغز «مسینگ» و قدرت غیب‌گویی او ، یکی از مهم‌ترین رازهای روح بشر، یعنی «تله پاتی» را کشف کنند. خود «ولف مسینگ»به هیچ وجه ادعای غیب‌گویی و پیغامبری ندارد و نمی‌داند که چگونه صاحب پیشگویی شده است.

به هر حال خاطرات بزرگ‌ترین غیب‌گوی جهان مخصوصاً از این جهت خواندنی و جالب توجه است که از طرف دانشمندان شوروی مورد تأیید قرار گرفته است،‌دانشمندانی که معمولاً غیب‌گویی و پیشگویی را قبول ندارند.

«ولف مسینگ» می‌نویسد: وقتی که تانک‌ها و زره‌پوش‌های آلمانی روز اول سپتامبر سال ۱۹۳۹ از مرزهای لهستان گذشتند من در لهستان بودم، نازی‌ها برای سر من ۲۰۰/۰۰۰ مارک  جایزه تعیین کرده بودند و البته حق داشتند زیرا دو سال پیش از حمله هیتلر به لهستان، یعنی در سال ۱۹۳۷ من در مقابل هزاران تماشاگر یک تئاتر در شهر ورشو، علناً اعلام کرده بودم که هیتلر با وضع فجیعی خواهد مرد.

من می‌دانستم که هیتلر آدمی خرافاتی است و خیال می‌کردم که اعلام چگونگی پایان زندگی او، شاید او را بر سر عقل آورد.

هیتلر به عقاید غیب‌گویان ایمان داشت. یکی از نزدیک‌ترین دوستان وی «هانوسن» غیبگوی  مخصوص هیتلر بود که در همه جا همراه او دیده می‌شد. این «هانوسن» را من خوب می شناختم، او یهودی بود وبا این همه هیتلر او را نکشته بود، زیرا «هانوسن»‌ توانسته بود اعتماد هیتلر را جلب  کند. ژنرال‌های آلمانی که هیتلر را بازیچه دست خود ساخته بودند، هر بار که می‌خواستند انجام عملی را به عهده هیتلر بگذارند به «هانوسن» مراجعه می‌کردند و او نیز به عنوان الهامات غیبی،(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) دستورات ژنرال‌ها را به هیتلر می‌قبولاند. «هانوسن» مخلوط عجیبی بود از یک حقه‌باز ماهر و یک غیبگوی واقعی. او به راستی از استعداد خود برای کلاهبرداری و حقه بازی و حتی برای گول زدن هیتلر استفاده می‌کرد. بعدها او نیز چون همه یهودیان، به دستور هیتلر کشته شد.

آری، وقتی شنیدم که برای سر من دویست هزار مارک جایزه  تعیین کرده‌اند، سعی کردم از چشم مأمورین هیتلر دور باشم. ریش درازی گذاشتم و خود را نقاش خواندم. یک روز در خیابان کنار دیواری ایستاده بودم و آگهی بزرگی را که در آن عکس من و جایزه‌ای را که برای سر من تعیین کرده بودند چاپ شده بود، می خواندم. در همین لحظه یک افسر آلمانی به من نزدیک شد و گفت داری عکس خودت را تماشا می‌کنی؟ ولف مسینگ خود تو هستی. و تو خبر مرگ پیشوای ما را پیش‌بینی کرده‌ای.»

بدین‌سان من دستگیر شدم و در نخستین بازجویی، یک افسر آلمانی چنان مشتی بر صورتم زد که شش دندانم شکست و وقتی دهانم را باز کردم، شش دندانم همراه خون بسیاری بر دامنم ریخت. آنگاه مرا بیهوش در یک سلول انفرادی انداختند. در آنجا سعی کردم از قدرت استثنایی خود استفاده کنم. با استفاده از نیروی «تمرکز اراده» توانستم نگهبان خودم را به  درون سلول خود بکشم. بعد او را هیپنوتیزم کردم و در حالی که خوابیده بود به او دستور دادم که هم‌چنان بی حرکت بماند. آنگاه از زندان بیرون آمدم و فرار کردم. 

بعدها سازمان نهضت مقاومت لهستان مرا از ورشو فراری داد. آنها مرا توی ارابه‌ای پر از علف و یونجه گذاشتند و از دست جلادان هیتلر نجات دادند

ادامه دارد.(بخش ماهیت هیپنوتیزم)

 

******************************

با عضو شدن در کانال تلگرام ما هر روز از مطالب علوم عرفانی و ادعیه اذکار و همچنین از مطالب روز روانشناسی هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت در گوشی خود در اختیار داشته باشید و در گوشی خود مطالعه کنید.

برای عضویت وارد لینک زیر شوید

http://telegram.me/inapplyoriginal

بعد از کلیک پنجره ای باز میشود و روی دکمه ok کلیک کنید و سپس وارد کانال ما میشوید در این صفحه در پایین صفحه روی دکمه join کلیک کنید تا برای همیشه عضو کانال ما شوید.

 

زندگینامه ولف مسینگ در روسیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن دوم